Preskoči na glavni sadržaj

“Iz opklade sam izašao u grad sa burmom”

 

Iz opklade sam izašao u grad sa burmom na ruci iako nisam oženjen i tu sam upoznao jednu djevojku.

Kako je to trebala biti šema na noć nisam se ni trudio išta joj objašnjavati no nije bilo tako.

Ona mi se počela javljati, slat vruće poruke, pozivat kod sebe u stan i planirati zajednički vikend.

Kad sam joj rekao da ne mogu izaći njom zbog “žene” ona mi je rekla par izgovora koje je njen bivši koristio za svoju ženu kad bi se nalazio s njom tad sam shvatio da imam posla s profi ljubavnicom i sve prekinuo.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

MUŽ JE MORAO HITNO NA POSAO, NA STOLU SAM ZATEKLA OVU PORUKU: Kad sam vidjela zadnju rečenicu POLUDJELA SAM OD MUKE (FOTO)

  Na društvenim mrežama pojavila se poruka koju je suprug ostavio ženi, nakon što je hitno morao na posao. Jedne je ova poruka nasmijala, dok je druge naljutila. Foto; Facebook Pročitajte i sami, pa nam javite vaše mišljenje: “Slušaj ženo otišo sam raditi u prvu smjenu šef me zvao jutros kaže da je hitno, kad se probudiš i vidiš ovo oću da me čeka ručak na stol kad se vrnem kući! Nemoj da bude ko jučer da nema ručak na stol i da zateknem opanci od komšije polupaću i tebe i njega kad ga nađem!” , napisao je on u poruci.  

VIC: Perica u kinu

  Uhvatio redar malog Pericu u kinu kako gleda FILM ZA ODRASLE. Iznenađen zgrabi Pericu za vrat i upita ga: “Jeli mali šta ti tu radiš??? Kako si uopšte kupio kartu za ovaj film??? Mali Perica sav uplašen reče: “Nisam je ni kupio, nego moj tata…” “TATA… A gdje je on???” upita ga redar, a mali Perica reče: “VJEROVATNO KOD KUĆE TRAŽI KARTU…” BONUS Dobio je mali Ivica za zadacu da napise sastavak pod nazivom: – “Samo je jedna mama”. Drugi dan u skoli citaju sastavke. Svi su hvalili svoje mame. Te su svi zavrsavali sa: – “Samo je jedna mama”. A Ivicin sastav je glasio : – “Dodjem ja doma, a mama je sa susjedom u krevetu. Posalje me u kuhinju po 2 pive. No u kuhinji je bila samo jedna, pa sam im rekao: Samo je jedna mama.”

JAVILI SU MI DA MI JE SUPRUGA U BOLNICI I POSLALI NJENU SLIKU: A kad su mi rekli šta joj je POBJESNIO SAM, NEK MI NE DOLAZI NA OČI!

  JAVILI SU MI DA MI JE SUPRUGA U BOLNICI I POSLALI NJENU SLIKU A kad su mi rekli šta joj je POBJESNIO SAM, NEK MI NE DOLAZI NA OČI! BONUS Došao Mujo po Fatine nalaze kod doktora, ali medicinska sestra mu reče vijesti: Znate, imamo jedan problem. Danas je bila velika gužva i napravili smo propust, imali smo dvije Fate, tako da ne znamo koji je nalaz vaše supruge, a nalazi su kritični, pa nemam pojma što da radimo. Naime, jedna od njih ima sidu, a druga Alzheimerovu bolest! Pozvat ćemo doktora pa što on kaže da napravimo, tako ćemo! Nakon kraćeg vremena, dođe doktor: Ovako ćemo. Otiđi kući i odvedi Fatu u centar grada. Ako se vrati kući, ni pošto ne spavaj s njom.